SP.a Sint-Lievens-Houtem heeft een nieuwe lijsttrekker, en nog wel een erg bekende ook!
Het viel al op te vangen in de geruchtenmolen, maar de redactie van Thuis in Houtem kreeg gisteren de officiële primeur bevestigd: Kurt De Loor, Zottegems OCMW-voorzitter, verhuist komende zomer naar Sint-Lievens-Houtem. Hij zal ook hier de SP.a-lijst trekken en krijgt alvast een belangrijke opdracht: de Houtemse afdeling hoger krijgen dan de 11,03% van de vorige verkiezingen in 2012.
